مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-11سياسي

رییس پارلمان عربی: باید پارلمان های آسیایی و عربی تقویت شوند


رییس پارلمان عربی با تاکید بر اینکه باید پارلمان های آسیایی و عربی تقویت شوند، گفت: تلاش پارلمان عربی در راستای ثبات و امنیت منطقه بوده و انسجام و وحدت بین ملت ها را دنبال می کند.

- رییس پارلمان عربی با تاکید بر اینکه باید پارلمان های آسیایی و عربی تقویت شوند، گفت: تلاش پارلمان عربی در راستای ثبات و امنیت منطقه بوده و انسجام و وحدت بین ملت ها را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل العسومی رییس پارلمان عربی در اجلاس کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و دومین نشست کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت: پارلمان های عربی روابط نزدیکی را با فرهنگ و تمدن های مختلف بین ملت های عربی و آسیایی ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه بیشتر کشورهای عربی در قاره آسیا وجود دارند، افزود: شکی نیست روابط کشورهای عربی و آسیایی به دولت ها منحصر نمی شود؛ اعضای پارلمان ها می توانند به نمایندگی از ملت های عربی و آسیایی با یکدیگر گفت وگو داشته و نقش آفرینی کرده تا در راستای استراتژی مان آینده بهتری را برای آسیا تامین کنیم.

رییس پارلمان عربی اضافه کرد: در جهان عرب و آسیا نگرانی های مشترکی وجود دارد که تنها شامل مبارزه با فقر یا بیکاری نیست و مواردی همچون توانمندسازی زنان و آموزش و جوانان هم است که برای آن باید تلاش فراوانی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان عربی: باید پارلمان های آسیایی و عربی تقویت شوند

رییس پارلمان عربی: باید پارلمان های آسیایی و عربی تقویت شوند