مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 23:152023-07-10سياسي

تمام تلاشمان تحکیم روابط و همکاری «گیومری» با یزد است


دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به ارتباط خوبی که بین یزد و گیومری ایجاد شده است، گفت: تمام تلاشمان تحکیم روابط و همکاری با یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرام شابویان در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور هیئت های اعزامی شهرداری های یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان برگزار شد، با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد برای برنامه های دو روز گذشته این هیئت ها، اظهار داشت: متاسفانه ما فردا یزد زیبا را ترک می کنیم اما بسیار خوشحالیم که با تجربه بسیار خوبی از فرهنگ، صنعت، مردمان خوب و به صورت کلی با دست پر این شهر را ترک می کنیم.

وی عنوان کرد: تمام تلاشمان بر تحکیم روابط و همکاری ها خواهد بود و امیدواریم که هر روز این روابط با استحکام بیشتری ادامه پیدا کند.

دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان با تاکید بر اینکه حضور در میان مسئولان بخش های مختلف یزد سبب کسب تجربه های خوب برای هیئت ارمنی شد، بیان کرد: این ارتباط می تواند زمینه تحکیم هرچه بیشتر روابط دو شهر را فراهم کند.

شابویان ادامه داد: شهردار شهر گیومری علاقه بسیاری برای حضور در شهر یزد داشت اما به دلیل برنامه و مشغله کاری امکان حضور در این سفر را نداشت و در سفرهای بعدی به شهر یزد مراجعه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاشمان تحکیم روابط و همکاری «گیومری» با یزد است

تمام تلاشمان تحکیم روابط و همکاری «گیومری» با یزد است