مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-26ورزشي

کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار می شود


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کنگره سرداران و 10 هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار می شود، گفت: ولایت مداری و دشمن شناسی جزو محورهای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثارگری، گفت: راهبرد اساسی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، فراگیری و اثرگذاری آن در میان اقشار مختلف مردم بخصوص طیف جوان باشد تا در نهایت بتواند به هدف غایی خود نائل آید.

رییس ستاد اجرایی کنگره سرداران و 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، با اشاره به در پیش رو بودن ماه محرم، گفت: آیین های عزاداری ماه محرم، ظرفیت بسیار خوبی برای گفتمان سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و باید برنامه ریزی شود تا یاد و خاطره شهدا زینت بخش محافل عزاداری باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تهیه محتوای غنی برای کنگره، خاطرنشان کرد: تمام کمیته ها نگاه محتوامحور در جهت تعمیم گفتمان و جریان سازی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم داشته باشند.

وی همچنین بر خیزش همه جانبه اصحاب فکر، هنر فرهنگ و رسانه و استفاده از توانمندی افراد دغدغه مند و باانگیزه، برگزاری یادواره های شهدا در سطح محلات، اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه دانش آموزان و دانشجویان و تهیه و تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار می شود

کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار می شود