مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 01:252023-06-21حوادث

جزییات بیشتر از قاچاق بزرگ اشیاء تاریخی


به دنبال انهدام باند بزرگ قاچاق اشیاء تاریخی و کشف سه هزار و 680 شیء تاریخی، مدیرکل موزه ها جزییات بیشتری از این آثار مکشوفه را شرح داد.

- به دنبال انهدام باند بزرگ قاچاق اشیاء تاریخی و کشف سه هزار و 680 شیء تاریخی، مدیرکل موزه ها جزییات بیشتری از این آثار مکشوفه را شرح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماموران پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مدتی پیش درحالی باند بزرگ قاچاق اشیاء تاریخی را به همراه سه هزار و 680 شیء شناسایی و منهدم کردند که مرتضی ادیب زاده ـ مدیرکل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ اکنون، پس از پایان بررسی های کارشناسی اعلام کرد: سه هزار و 680 قطعه شیء تاریخی توقیف شده در فرودگاه امام خمینی (ره)، که عمده آن از حفاری های غیرمجاز در خوزستان به دست آمده است، به وزارت میراث فرهنگی تحویل داده شد و به مخزن امن نیز منتقل شده است.

مدیرکل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: محموله اشیاء تاریخی توقیف شده در فرودگاه امام خمینی (ره) که روز سه شنبه 30 خرداد 1402 با حضور رییس پلیس پیشگیری فراجا، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور و فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی رونمایی شد، شامل سه هزار و 680 قطعه اثر فرهنگی تاریخی است که بیشتر آثار اصل بوده و حاصل حفاری های غیرمجاز در خوزستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیشتر از قاچاق بزرگ اشیاء تاریخی

جزییات بیشتر از قاچاق بزرگ اشیاء تاریخی