مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-05سياسي

تامین آب پایدار مهمترین مطالبه مردم شاهرود است


امام جمعه شاهرود تامین آب پایدار را مهمترین مطالبه مردم شهرستان دانست و گفت: از خبرنگاران و رسانه ها انتظار بیشتری درباره مطالبه گری تامین آب و اجرای فاضلاب در شاهرود می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی تالار بهمن ارشاد اسلامی شاهرود ضمن اشاره به مطالبه گری خبرنگاران و اصحاب رسانه، بیان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم شاهرود تأمین آب پایدار است.

وی با بیان اینکه از خبرنگاران و رسانه ها انتظار بیشتری درباره مطالبه گری تأمین آب و اجرای فاضلاب در شاهرود می رود، ابراز کرد: رسانه ها باید مصالح مردم را در نظر گرفته و بدون تعصب مسائل را اطلاع رسانی برای مثال مقوله مهم آب، با توجه به این شرایط، نیازمند بمباران خبری است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه افتخار ما این است که همه شهرهای کشورمان آب پایدار داشته باشند اما چطور می شود که مسئولان در دامغان سد خوبی را احداث کردند تا مشکل آب شرب این شهرستان تأمین شود یا در سمنان رودخانه، سد و اخیراً نیز انتقال آب خزر اما در شاهرود 40 سال است که آب پایدار وجود ندارد، گفت: آیا حق مردم شاهرود نیست که حداقل مطالبات ایجاد یک سد در این شهرستان انجام می شد؟ امینی با گلایه از کسانی که با سیاسی کردن ماجرای سد کالپوش و کمک برخی رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پایدار مهمترین مطالبه مردم شاهرود است

تامین آب پایدار مهمترین مطالبه مردم شاهرود است