مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-28سياسي

آیا یاسوج گرانترین شهر ایران است؟


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه می گویند یاسوج گرانترین شهر ایران است و اصناف باید به این مورد پاسخ دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست با اصناف کهگیلویه و بویراحمد گفت:  هم در تریبون نماز جمعه و هم اینکه  رسانه ها مدام به این موضوع پرداخته می شود که یاسوج گران ترین شهر ایران است و هیچ کنترلی هم بر بازار این شهر نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مخاطبین صحبت های ائمه جمعه و رسانه ها هم استاندار است و من مدام زیر سوالم که چرا یاسوج از بقیه شهرها گران تر است؟ اکنون سئوالی که من از شما اصناف دارم این است که آیا واقعاً یاسوج شهر گرانی است؟ وی بیان کرد: وقتی بازاری ما کالا را از جای دیگری خرید می کند باید درصدی سود روی آن کالا بکشد و بفروشد به همین دلیل قبول ندارم یاسوج در خیلی موارد غیر متعارف گران است اما در مواردی هم گران فروشی هایی مشاهده می شود.

احمدزاده عنوان کرد: خودم در شهر شیراز به عینه دیدم که میوه 50 درصد یاسوج عرضه می شود و میوه ای که در شیراز با قیمت پایین به فروش می رسید در یاسوج قیمت بالاتری داشت و برخی کالاهای دیگر هم اینگونه بود که حتما دلیل خاصی دارد.

در ادامه ارشدی رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان مصرفی  است و ما اکثریت کالا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا یاسوج گرانترین شهر ایران است؟

آیا یاسوج گرانترین شهر ایران است؟