مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 23:302023-06-30اقتصادي

پرداخت 13 میلیارد تومان زکات در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: مردم نیکوکار استان در سه ماهه نخست امسال 13 میلیارد تومان زکات فطره و کفاره پرداخت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهار کرد: مردم نیکوکار استان در سه ماهه نخست امسال 13 میلیارد تومان زکات فطره و کفاره پرداخت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان در سه ماهه اول پارسال هشت میلیارد و 500 میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند گفت: زکات پرداخت شده توسط مردم استان در سال گذشته نیز 40 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که برای کمک به نیازمندان هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: بیشترین زکات جمع آوری شده به ترتیب در شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان است.

وی تصریح کرد: زکات جمع آوری شده براساس اولویت بندی ها و نیازهای هر منطقه صرف اجرای طرح ها، کارهای عمرانی و عام المنفعه می شود که بر این اساس 85 درصد میزان زکات در راستای تامین معیشت، تهیه جهیزیه، ساخت مسکن و هزینه درمان مددجویان زیر پوشش این نهاد هزینه و مابقی آن برای اجرای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 13 میلیارد تومان زکات در خراسان شمالی

پرداخت 13 میلیارد تومان زکات در خراسان شمالی