مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-02اجتماعي

تصویب تشکیل 5 کارگروه در معاونت عمرانی استانداری ایلام


در نشست معاون عمرانی استاندار ایلام با جمعی از نخبگان 5 کارگروه در زمینه سیما و منظر شهری ، ایمن سازی و سازه عمرانی، زیرساخت راه و راه آهن، منابع طبیعی و محیط زیست و کارگروه مدیریت بحران به تصویب رسید.

- ایسنا/ایلام در نشست معاون عمرانی استاندار ایلام با جمعی از نخبگان 5 کارگروه در زمینه سیما و منظر شهری ، ایمن سازی و سازه عمرانی، زیرساخت راه و راه آهن، منابع طبیعی و محیط زیست و کارگروه مدیریت بحران به تصویب رسید.

مهندس سعید هژبری امروز یکشنبه 11 تیر در نشست با جمعی از نخبگان استان ایلام اظهار کرد: نخبگان مهم ترین سرمایه و نماد اقتدار هر کشور محسوب می شوند و نخبگان حاذق و توانمند در زمینه های مختلف مولفه قدرت آن کشور محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه اگر در کشوری در بعد علمی رشد و توسعه یابد ابعاد صنعتی ، تولیدی و نظامی آن کشور هم گسترش پیدا خواهد کرد، تاکید کرد: عزت و افتخار هر کشوری مرهون دانشمندان و نخبگان آن کشور است و نقش نخبگان در کاهش وابستگی های یک کشور کاملا مشهود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: در سالی که کشور با توطئه و دسیسه های گوناگون دشمن با مسائل خاص بویژه بحث اغتشاشات و ناآرامی ها روبرو بود و دشمن تلاش گسترده ای برای ناامیدی در کشور داشت نقش هیئت های اندیشه ورز نخبگان کشور و استان بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تشکیل 5 کارگروه در معاونت عمرانی استانداری ایلام

تصویب تشکیل 5 کارگروه در معاونت عمرانی استانداری ایلام