مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:502023-06-24اقتصادي

402 طرح اشتغال پایدار روستایی در استان بوشهر اجرا شد


مدیر شعب پست بانک استان بوشهر از اجرای 402 طرح اشتغال زایی روستایی در سال گذشته به همت این بانک به منظور ایجاد اشتغال پایدار روستایی خبر داد.

  - ایسنا/بوشهر مدیر شعب پست بانک استان بوشهر از اجرای 402 طرح اشتغال زایی روستایی در سال گذشته به همت این بانک به منظور ایجاد اشتغال پایدار روستایی خبر داد.

  حمید دشتی شنبه 3 تیر در جمع خبرنگاران افزود: جهت اجرای این شمار طرح 400 هزار میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است که زمینه اشتغال 634 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

وی ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری را یکی از مهمترین رسالت های این بانک عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه این بانک یکی از گسترده ترین شبکه نظام بانکی در دورترین نقاط کشور را در اختیار دارد توجه ویژه ای به مناطق روستایی و محروم کشور دارد.

مدیر شعب پست بانک استان بوشهر خاطرنشان کرد: هدف این بانک حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار می باشد و با توجه به فعالیتش در روستاها نقش موثری در پرداخت تسهیلات برای توسعه و ایجاد فرصت های شغلی در این مناطق دارد.

وی به باجه های خدمات بانکی این بانک اشاره کرد و گفت: پست بانک استان بوشهر با ایجاد 110 باجه بانکی در سراسر روستاهای استان بوشهر انواع خدمات بانکی ارائه می دهد که با ایجاد این باجه ها علاوه بر ارائه خدمات بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

402 طرح اشتغال پایدار روستایی در استان بوشهر اجرا شد

402 طرح اشتغال پایدار روستایی در استان بوشهر اجرا شد