مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:162023-06-22سياسي

دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک یونسکو برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استاندار گیلان امروز در دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو در تالار مرکزی این شهر با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم اظهار کرد: از شهردار جوان و رییس شورای اسلامی شهر رشت و دیگر اعضای حاضر به منظور برگزاری این مراسم با هدف معرفی بهتر برند رشت شهر خلاق خوراک یونسکو تقدیر و تشکر می کنم.

  اسدالله عباسی با بیان اینکه گیلان کلکسیونی از انواع غذاها را با خلاقیت و هنرمندی زنان و مادران این مرز و بوم در اختیار دارد، افزود: بانوان هنرمند گیلانی با خلاقیت و نوآوری حتی با کمترین امکانات بهترین و لذیذترین غذاها را تهیه می کنند.

  وی با تاکید به اینکه رشت در مباحث مختلف شهره است، تصریح کرد: استان گیلان در دامان خود مردان و زنانی را پرورش داده است که افتخار ایران و جهان هستند و یکی از هنرهایی که در این مرز و بوم وجود دارد هنر زیبای رشتی دوزی است که با دستان بانوان هنرمند این شهر و دیار تولید می شود.

  استاندار گیلان با اشاره به اینکه مردمان رشت بسیار متمدن هستند، افزود: میهمانان امروز قدم در شهری گذاشتند که بسیار متمدن و با فرهنگ ایرانی و اسلامی به خوبی آشنا هستند و سردار پر آوازه این شهر شهید میرزا کوچک خان جنگلی در دورانی در برابر استکبار دوران پهلوی قد علم کرد که کمتر کسی جرات و جسارت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک یونسکو برگزار شد

دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک یونسکو برگزار شد