مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 06:352023-07-18سياسي

پروژه قطار سریع السیر تهران_همدان در مرحله توافقات نهایی است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت ناب پروژه قطار سریع السیر تهران_همدان در مرحله توافقات نهایی است.

- حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهبود روند توافقات فی مابین با شرکت چینی در خصوص اجرای پروژه قطار سریع السیر برقی اظهار کرد: چهارمین جلسه نیز در راستای پیگیری اجرای این پروژه که برای نخستین بار در ایران اتفاق می افتد، برگزار شد که در خاتمه عملیات اجرایی مسیر فرودگاه امام تهران_همدان چند ساعت کاهش خواهد داشت.

وی افزود: نوع وسیله پرسرعت نقلیه نه تنها در چین که در بیشتر کشورهای پیشرفته استفاده می شود، سرعت این قطارها بالغ بر 400 کیلومتر در ساعت است که فاصله بین شهری همدان_تهران در کمتر از یک ساعت طی خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان جلسه ای با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی برگزار شده است، گفت: توضیحاتی مبنی بر اینکه فاینانس و خط اعتباری این پروژه بر عهده شرکت چینی خواهد بود ارائه شد و با برآورد هزینه های تمامی رفت وآمدهای لازم بین دو کشور تا رسیدن به این مرحله نهایی که با چند نشست در تهران انجام شده؛ فقط با تأیید نهایی کشور چین طرح آماده عملیات اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه قطار سریع السیر تهران_همدان در مرحله توافقات نهایی است

پروژه قطار سریع السیر تهران_همدان در مرحله توافقات نهایی است