مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-10اجتماعي

ورود اتوبوس های جدید به شهر کرمانشاه با محوریت محلات حاشیه نشین


سرپرست فرمانداری کرمانشاه از ورود اتوبوس های جدید به شهر کرمانشاه با محوریت محلات حاشیه نشین خبر داد.

- محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ساماندهی سه محله ده پهن، صادقیه و چمن نیز در حال اجرا است، اظهار کرد: بعد از ساماندهی این محلات مدیریت آن باید به خود مردم منطقه واگذار شود که اجازه فعالیت به خرده فروشان را ندهند و مدیریت محله به خود مردم واگذار شود.

وی با اشاره به نبود حمل و نقل عمومی در مناطق حاشیه نشین گفت: 120 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری خریداری و تاکنون 40 دستگاه وارد شهر کرمانشاه شده است که پس از ایجاد زیرساخت های مورد نیاز همچون سامانه بلیط و تأمین اعتبار حقوق و استخدام رانندگان، به شبکه حمل و نقل عمومی کرمانشاه با تمرکز بر مناطق حاشیه ای افزوده خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در مورد روند طولانی اجرای پروژه های عمرانی در کرمانشاه، تصریح کرد: افتتاح پروژه روگذر میدان سپاه به دلیل برخی مشکلات با تأخیر روبرو شد اما اکنون در هر 2 مسیر مراحل پایانی را می گذراند و با تأمین اعتبار و کار شبانه روزی پیمانکار به زودی افتتاح خواهد شد.

آمویی با بیان اینکه پروژه های عمرانی بسته به تأمین اعتبار و تهیه مصالح و نوسانات بازار ممکن است با تأخیر مواجه شوند، گفت: یکی از درخواست های مردمی، رفع مشکل ترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اتوبوس های جدید به شهر کرمانشاه با محوریت محلات حاشیه نشین

ورود اتوبوس های جدید به شهر کرمانشاه با محوریت محلات حاشیه نشین