مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-19ورزشي

دختران دانش آموز برای روزهای سخت آماده می شوند


یازدهمین دوره مرحله استانی طرح ملی دادرس برگزار و دختران دانش آموز برای روزهای سخت در حوادث آماده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، المپیاد استانی آماده در قالب 8 تیم ویژه دختران و 6 تیم ویژه پسران جمعیت هلال احمر استان سمنان در تاریخ 25 و 26 تیرماه سال جاری در شهرستان سمنان برگزار شد.

یازدهمین دوره مرحله استانی طرح ملی دادرس با عنوان (المپیاد استانی مسابقات آماده) با حضور علیرضا باغبان سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان، عادل خالقی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، روح الله حسنی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش این استان، حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سایر مسئولان در سالن ورزشی امام خامنه ای جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به مدت 2 روز به صورت مجزا در دو بخش پسران و دختران برگزار شد تعداد 84 دانش آموز پسر دوره متوسطه در قالب 6 تیم در روز اول و تعداد 112 دانش آموز دختر دوره متوسطه در قالب 8 تیم از مسابقات در روز دوم به رقابت پرداختند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این دوره در 8 آیتم حمل مصدوم، اطفای حریق، اسکان اضطراری، خونریزی، پانسمان و بانداژ، پناه گیری و خروج ایمن، شکستگی، آتل بندی، ارزیابی و احیای قلبی و ریوی و آزمون کتبی به رقابت پرداختند که آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران دانش آموز برای روزهای سخت آماده می شوند

دختران دانش آموز برای روزهای سخت آماده می شوند