مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-15سياسي

هیئت های مذهبی می توانند مبلغ گسترش فرهنگ سادات باشند


دومین گردهمایی ملی بنیاد سادات با حضور رؤساء و دبیران بنیاد سادات در استانها، برخی مدیران تشکل های فعال مرتبط و خیرین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین همایش سراسری بنیاد سادات امروز شنبه(24 تیرماه) در مجتمع آموزشی آدینه برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام سیدرضا تقوی نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع سادات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمد و به آن پرداخته شد اما باید بیشتر بر روی این موضوع کار شود چرا که سیره عصمت و طهارت ائمه (ع) می تواند برای مسلمانان سازنده باشد.

وی افزود: در شرایطی که دنیای غرب و جبهه استکبار در پی ضربه زدن به دین اسلام هستند و عده ای فریب خورده و کینه توز به کتاب مقدس ما توهین می کنند لازم است تا این گونه جریانات مثل سادات را در جهان اسلام تقویت کنیم.

حجت الاسلام تقوی اظهار کرد: مسئله سادات یک موضوع پرجاذبه ای است چرا که مردم به خاندان پیغمبر(ص) علاقه مند هستند بنابراین در مقوله فرهنگی اگر بخواهیم موضوعی را تبدیل به فرهنگ کنیم باید عمومی شود، به شرطی که کار را مدیریت کنیم و بر روی آن سرمایه گذاری کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز هیئت های مذهبی برای گسترش فرهنگ سادات می توانند مبلغ شوند و همچنین از همه هسته های قرآنی در کشور می توانیم در این مسیر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی می توانند مبلغ گسترش فرهنگ سادات باشند

هیئت های مذهبی می توانند مبلغ گسترش فرهنگ سادات باشند