مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-13اجتماعي

وجود 10 هزار هکتار کانون فوق بحرانی گردوغبار در شرق اصفهان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از وجود 10 هزار هکتار کانون فوق بحرانی گردوغبار در شرق اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب امینی بعد از ظهر پنجشنبه در کارگروه مقابله با گردوغبار استان اصفهان که با حضور دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار و معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: 25 هزار هکتار کانون بحرانی در شرق اصفهان وجود دارد که منابع طبیعی استان در سطح 12 هزار هکتار عملیات بیولوژیک انجام داده و 10 هزار هکتار دیگر کانون فوق بحرانی است.

وی با اشاره به اینکه قرار بوده اعتباری 300 میلیارد تومانی به منابع طبیعی استان کمک شود، افزود: همچنین مقرر بود که سازمان آب 2 میلیون مترمکعب پساب به ما تحویل دهد که اگر این اتفاق افتد کار بزرگی در شرق اصفهان برای مقابله با گردوغبار اجرا می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به اینکه اعتبارات بیابان زدایی در شرق اصفهان در سال 1388 حدود 20 میلیارد تومان بود، ادامه داد: در حالی که اعتبارات مصوب ما در سال 1400 حدود 7.

5 میلیارد تومان بوده که تنها یه میلیارد آن را دریافت کردیم و این در حالی است که کانون های بحرانی گردوغبار اصفهان سالانه 50 هزار هکتار افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 10 هزار هکتار کانون فوق بحرانی گردوغبار در شرق اصفهان

وجود 10 هزار هکتار کانون فوق بحرانی گردوغبار در شرق اصفهان