مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-22اجتماعي

فرآیند گزینش در دستگاه تعلیم و تربیت متحول شده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه فرآیند گزینش در دستگاه تعلیم و تربیت به طور کلی متحول شده است، گفت: هدف از تحول در فرآیند گزینش معلمان تمرکز بر عدالت در انتخاب نیروی انسانی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری مدارس ابتدایی و استثنایی در سال گذشته اظهار داشت: برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دوره ابتدایی و در مدارس استثنایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: استان زنجان نیز با توجه به اعلام نیاز خود به وزارت متبوع سهمیه گزینش 346 نفر معلم را در این آزمون داشت که به همین منظور حدود 2.

5 برابر این تعداد یعنی 800 نفر برای گزینش های بعد از آزمون دعوت شده اند.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در آزمون استخدامی آموزگاری دوره ابتدایی و استثنایی گفت: در آزمون استخدامی این دوره، روش انتخاب معلمان متفاوت با سال های گذشته است، به طوری که امسال نمره علمی داوطلب 40 درصد و مصاحبه حضوری و سنجش صلاحیت های عمومی و حرفه ای 60 درصد در موفقیت افراد برای پذیرش و استخدام در آموزش و پرورش تاثیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند گزینش در دستگاه تعلیم و تربیت متحول شده است

فرآیند گزینش در دستگاه تعلیم و تربیت متحول شده است