مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-05اقتصادي

پرداخت بیش از 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت ‏های تعاونی


سرپرست دفتر نوسازی و توانمندسازی تعاونی‏ ها از پرداخت بیش از 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق شبکه بانکی کشور به شرکت ‏های تعاونی در سال 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مریم کیوانی، سرپرست دفتر نوسازی و توانمندسازی تعاونی‏ ها گفت: بر اساس اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخش تعاون به عنوان یک بخش مهم در اقتصاد کشور توانایی جذب سرمایه های خُرد و نقدینگی های کوچک مردم را در جهت کاهش تورم، رشد تولید، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

کیوانی با اشاره به لزوم حمایت شبکه بانکی کشور از توانمندسازی و راه اندازی طرح های تعاونی گفت: بخش تعاون می تواند به عنوان ابزار مهمی در راستای ایجاد تعادل در نقدینگی و مردمی کردن اقتصاد گام بردارد و حضور بانک ها و سرمایه گذاری در این بخش از اقتصاد، پایداری کسب وکارها، رونق تولید و ایجاد اشتغال مولد در کشور را در پی خواهد داشت.

وی حمایت بانک ها از جمله بانک های تخصصی و توسعه ای مانند بانک توسعه تعاون برای تقویت بخش تعاون را ضروری دانست و افزود: لازمه تحول در این بخش تغییر رویکرد به سمت ارتقای کیفی بخش تعاونی و توسعه و رونق بخشی کسب وکار تعاونی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت ‏های تعاونی

پرداخت بیش از 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت ‏های تعاونی