مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-06حوادث

کشف بیش از 650 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه های کشور


فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: کارکنان پرتلاش پلیس فرودگاه های کشور موفق شدند بیش از 650 کیلو گرم انواع مواد مخدر را در بازه زمانی 3 ماهه نخست سال جاری کشف کنند.

- فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: کارکنان پرتلاش پلیس فرودگاه های کشور موفق شدند بیش از 650 کیلو گرم انواع مواد مخدر را در بازه زمانی 3 ماهه نخست سال جاری کشف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محسن عقیلی ضمن اعلام آمادگی حداکثری پلیس فرودگاه ها برای تامین نظم و امنیت حوزه استحفاظی به تشریح فعالیتهای 3 ماهه اول این پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ پرداخت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش 14 درصدی کشفیات مواد مخدر در 3 ماه اول سال 1402 گفت: در این بازه زمانی، همکاران ما موفق به کشف 659 کیلو و 580 گرم انواع مواد مخدر در جاسازی های مختلف شدند.

عقیلی تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را 3 هزار و 547 نفر اعلام و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به بهره گیری از روش های تخصصی و تجهیزات نوین کمک بازرسی گفت: خوشبختانه این پلیس در زمینه کشف مواد مخدر توفیقات بسیار خوبی به واسطه بهره گیری از دانش و اطلاعات روز به دست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 650 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه های کشور

کشف بیش از 650 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه های کشور