مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-25سياسي

رفع مشکلات جامعه در گرو مشارکت مردم است


رییس نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه قرب بقیه الله (عج) کشور گفت: دولت نمی تواند به تنهایی مشکلات کشور را حل کند و وظیفه تسهیلگری دارد، یادآور شد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرش مقدم ظهر امروز در همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سنندج اظهار داشت: ارتباطات فعالین اجتماعی در کشور و در استان کردستان  بسیار ضعیف است و نتوانسته اند در انتقال تجربیات موفق و ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی اقتصادی و .

با حرکت عمومی مردم حل خواهد شد، افزود: نمونه این مسئله در یکی از روستاهای کشور بود که  تمامی اهالی آن به اعتیاد مبتلا بودند اما فعالین اجتماعی با ورود به این قضیه و  آگاه سازی مردم، در نهایت این روستا از اعتیاد پاک شد.

مقدم گفت:  امیدواریم در تمام کشور اعتیاد را ریشه کن شود و جشن پاکی جامعه را بگیریم.

 با اشاره به اینکه آرمان ما در جنگ حفظ تمامیت ارضی ایران بود، خاطرنشان کرد: اکنون آرمان ما رسیدن به جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است.

مقدم ادامه داد: موفقیت کشور در زمینه های مختلف به واسطه حضور مردم در صحنه بوده است، حرکت عمومی مردم می تواند نجات بخش باشد اما نکته مهم این است که با برنامه آموزشی و کلاس مشکلی حل نخواهد شد بلکه باید در میدان ایفای نقش بکنیم تا بتوان جامعه را از مفاسد اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات جامعه در گرو مشارکت مردم است

رفع مشکلات جامعه در گرو مشارکت مردم است