مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-18بين الملل

انعقاد قرارداد پروژه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرق انزلی


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی گفت: پیمانکار جدید تصفیه خانه فاضلاب شرق بندر انزلی مشخص شده که با اتمام این تصفیه خانه، فاضلاب های شرق انزلی در منطقه غازیان جمع آوری و تصفیه می شود.

- ایسنا/گیلان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی گفت: پیمانکار جدید تصفیه خانه فاضلاب شرق بندر انزلی مشخص شده که با اتمام این تصفیه خانه، فاضلاب های شرق انزلی در منطقه غازیان جمع آوری و تصفیه می شود.

عباس حسنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تصفیه خانه فاضلاب شرق انزلی اظهار کرد: پیمانکار تصفیه خانه فاضلاب شرق بندرانزلی مشخص شده و در محل روستای شانگهای پرده مشغول تجهیز کارگاه و انجام امور اولیه است که با اتمام این تصفیه خانه، فاضلاب های شرق انزلی در منطقه غازیان جمع آوری و تصفیه می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با مبلغ اولیه 130 میلیارد تومان اعتبار منعقد شده، افزود: ظرفیت این تصفیه خانه 15 هزار متر مکعب در شبانه روز است و همزمان با تکمیل تصفیه خانه عملیات تکمیل شبکه جمع آوری و اجرای خطوط انتقال نیز در سطح شهر در برنامه اجرایی قرار دارد که با تکمیل و بهره برداری از هر فاز، وارد مدار خواهد شد.

حسنی از رفع مشکل افت فشار در دو روستای تربگوده و شانگهای پرده خبر داد و گفت: تعداد 525 خانوار این دو روستا همیشه با افت فشار آب مواجه بودند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد پروژه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرق انزلی

انعقاد قرارداد پروژه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرق انزلی