مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-19اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید برای البرز؛ توصیه های هواشناسی را جدی بگیرید


مدیرکل هواشناسی استان البرز از وزی باد شدید در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: اطمینان از استحکام سازه های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیت های عمرانی، - آرش بهاروند احمدی، مدیرکل هواشناسی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان البرز، گفت: طبق بررسی کارشناسان هواشناسی، آخرین وضعیت نقشه های پیشیابی خبر از وزش باد شدید می دهد.

وی با اشاره به اینکه تداوم جو ناپایدار تا جمعه در منطقه البرز مرکزی برقرار است، اضافه کرد: با توجه به فعالیت محلی و نقطه ای در بعضی ساعات وزش باد شدید و لحظه ای، گردوخاک، در پاره ای نقاط به ویژه ارتفاعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

این مقام مسؤول از احتمال آبگرفتگی معابر خبرداد و یادآور شد: ممکن است بنا به جو مستقر شاهد اختلال در تردد ها و سیلابی شدن رودخانه ها، مسیل های فصلی باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان البرز اضافه کرد: ریزش و رانش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی از دیگر پیش بینی هایی است که به واسطه شرایط آب و هوایی احتمال دارد رخ بدهد.

بهاروند احمدی با تاکید بر اینکه از توقف مقابل سازه های موقت خودداری کنید، اضافه کرد: به واسطه شدت باد احتمال شکسته شدن درختان نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید برای البرز؛ توصیه های هواشناسی را جدی بگیرید

پیش بینی وزش باد شدید برای البرز؛ توصیه های هواشناسی را جدی بگیرید