مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-26اجتماعي

دهسلم گرمترین نقطه کشور/ تشدید سرعت وزش باد از چهارشنبه


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در شب و روز گذشته دهسلم با بیشنه دمای 49 درجه علاه بر اینکه گرمترین ایستگاه استان بوده گرمترین نقطه کشور گزارش شده است.

- جواد نخعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: همان طور که پیش بینی شده بود و انتظار می رفت طی شب و روز گذشته شاهد وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و آسمانی غبارآلود در منطقه بودیم.

وی تصریح کرد: بیشینه سرعت وزش باد در علی آباد زارعین به 83 کیلومتر در ساعت، بندان 76 کیلومتر در ساعت، خوسف 65 کیلومتر در ساعت و بیرجند به 58 کیلومتر در ساعت رسید.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی یادآور شد: کمینه دید افقی در بیرجند 1200 متر، حاجی آباد زیرکوه به 800 متر، سرایان 5 هزار متر، سربیشه و طبس 3 هزار متر، فردوس و قاین 4 هزار متر و نهبندان 2 هزار متر گزارش شده است.

نخعی با بیان اینکه امروز انتظار داریم به تدریج از غلظت گرد و غبار در منطقه کاسته شود، گفت: امروز و فردا در برخی از ساعات وزش باد و گرد و خاک قابل پیش بینی است.

وی ادامه داد: چهارشنبه تا پنج شنبه با تقویت بادهای 120 روزه دوباره شاهد تشدید سرعت وزش باد و برخواستن گرد و خاک در استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان داشت: طی سه روز آینده تغییرات دما در طول روز در استان محسوس نبوده اما در ساعات اولیه هوا خنک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهسلم گرمترین نقطه کشور/ تشدید سرعت وزش باد از چهارشنبه

دهسلم گرمترین نقطه کشور/ تشدید سرعت وزش باد از چهارشنبه