مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-18فرهنگي

گروس عبدالملکیان برگزیده جایزه رودی شد


مراسم اختتامیه جایزه «رودی» سال 2023 روز گذشته در شهر تورین ایتالیا با معرفی گروس عبدالملکیان به عنوان برگزیده این رویداد برگزار شد.

- مراسم اختتامیه جایزه رودی سال 2023 روز گذشته در شهر تورین ایتالیا با معرفی گروس عبدالملکیان به عنوان برگزیده این رویداد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم پایانی جایزه رودی در سال 2023 در شهر تورین ایتالیا برگزار شد و جایزه بخش شاعران تأثیرگذار معاصر که با عنوان شاهد زیبایی شناخته می شود به گروس عبدالملکیان از ایران رسید.

جایزه رودی یکی از مهم ترین جوایز ادبی ایتالیاست که حدود 30 سال از شروع فعالیتش در شهر تورین می گذرد.

این جایزه در چندین بخش از جمله شعر شاعران ایتالیایی، شعر جوان ایتالیا، جایزه منتقدان و روزنامه نگاران ادبی و همچنین شاعران تأثیرگذار معاصر با عنوان شاهد زیبایی برگزار می شود.

بخش اصلی این جایزه با عنوان شاهد زیبایی در سال های گذشته به چهره هایی چون روبرتو وکیونی و ماریانجلا گوالتیری اهدا شده است.

همچنین مراسم اختتامیه این جایزه در سال 2023 روز گذشته برگزار شد که در این مراسم جایزه شاهد زیبایی به گروس عبدالملکیان از ایران اهدا شد.

متن بیانیه هیئت داوران این جایزه به شرح زیر بود: گروس عبدالملکیان در سطح جهان، یکی از شاخص ترین صداهای شعر معاصر فارسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروس عبدالملکیان برگزیده جایزه رودی شد

گروس عبدالملکیان برگزیده جایزه رودی شد