مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-03سياسي

همایـش 30 هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی ویژه بانوان برگزار می شود


ـــزار نـــفره غدیــر قرآنی ویژه بانوان به مناسبت عید سعید غدیرخم و در هفته عفاف و حجاب 19 الی 20 تیرماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

- همایـش 30 هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی ویژه بانوان به مناسبت عید سعید غدیرخم و در هفته عفاف و حجاب 19 الی 20 تیرماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمدصادق حق شناس -مدیر موسسه قرآن پژوهان- در گفت وگو با ایسنا، درباره همایش 30هزار نفره غدیر قرآنی ویژه بانوان در دانشگاه تهران، اظهار کرد: بنا داریم به مناسبت عید غدیر، همایشی قرآنی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ متعالی قرآن کریم، تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، آشنایی اقشار مختلف جامعه با شیوه ها و مزایای حفظ قرآن کریم و با هدف مهجوریت زدایی و غبارروبی از آستان رفیع قرآن کریم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این همایش قرآنی 30 هزار نفر به صورت حضوری در تهران و هزاران نفر به صورت غیرحضوری از سراسر کشور، شرکت می کنند و همه شرکت کنندگان بزرگسال سوره نباء، نوجوانان سوره شمس و خردسالان سوره شرح را با فراگیری روخوانی، روانخوانی، ترجمه، تفسیر، صوت و لحن و تجوید، حفظ و در روز همایش ضمن برنامه های دیگر، این سوره ها را همخوانی می کنند و در کنار همه این برنامه ها خطبه غدیر نیز با خاضرین کار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایـش 30 هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی ویژه بانوان برگزار می شود

همایـش 30 هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی ویژه بانوان برگزار می شود