مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-08اقتصادي

کاهش 70 مگاواتی مصرف برق در گیلان


مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به تأثیر تغییر ساعات کار اداری در مدیریت مصرف برق گفت: مصرف برق در گیلان بعد از تغییر ساعت کار ادارات حدود 70 مگاوات کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن داراب زاده صبح شنبه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست نفوت صومعه سرا با اشاره به تأثیر تغییر ساعات کار اداری در مدیریت مصرف برق اظهار کرد: با تنظیم و تغییر ساعات کار دستگاه های اجرایی از ساعت 6 تا 13 و خاموش کردن وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از اتمام ساعات کار، بر اساس آخرین برآورد کارشناسان حدود 70 مگاوات کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف را نشان می دهد.

داراب زاده با تاکید بر برنامه محور بودن صنعت برق افزود: بر اساس مطالعات شبکه و بار که برای بازه زمانی 5 و 10 سال طراحی می شود و با توجه به افت و ضعف ولتاژ منطقه، این پروژه تعریف و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از نقاط قوت این پروژه، استفاده از پیمانکاران بومی و انجام خدمات مشاوره ای و نظارتی توسط همکاران شرکت برق منطقه ای گیلان می باشد که این امر موجب تقلیل هزینه و زمان اجرای پروژه به نصف گردید.

وی ادامه داد: 15 پروژه فعال در شرکت برق منطقه ای گیلان در حال اجراست که تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده اند و 5 پروژه نیز در هفته دولت و مابقی هم در طول سال جاری به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 مگاواتی مصرف برق در گیلان

کاهش 70 مگاواتی مصرف برق در گیلان