مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:482023-07-12اقتصادي

شکل گیری اقدامات تحقیقاتی در حوزه فرآورده های شتر


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: کارهای تحقیقاتی از جمله انتقال رویان شتر و همچنین نیز رکوردگیری شیر در حال اجرا است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: کارهای تحقیقاتی از جمله انتقال رویان شتر و همچنین نیز رکوردگیری شیر در حال اجرا است.

محمد شبانی، امروز چهارشنبه 21 تیر به رسانه های گروهی گفت: از ابتدای سال تاکنون 3 هزار و 895 تن گوشت و شیر شتر در خراسان جنوبی تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 320 تن گوشت شتر و 3 هزار و 575 تن شیر شتر از ابتدای سال تاکنون در استان تولید شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، ارزش این میزان تولیدات را 287 میلیارد تومان تومان عنوان و اظهار کرد: در خراسان جنوبی بیش از 37 هزار شتر وجود دارد و از این حیث رتبه دوم را در کشور دارد.

وی افزود: 547 بهره بردار در این استان در واحدهای صنعتی و سنتی به شترداری مشغول هستند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دام ها به صورت زنده علاوه بر نیاز داخل به استان های همجوار ارسال می شود، گفت: از جمله نژادهای شتر بلوچی، تک کوهانه و سندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری اقدامات تحقیقاتی در حوزه فرآورده های شتر

شکل گیری اقدامات تحقیقاتی در حوزه فرآورده های شتر