مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-18سياسي

وزیر خارجه عمان با چه هدفی به تهران آمد؟


وزیر خارجه عمان که در این سال ها از کشورش به عنوان میانجی در مناسبات ایران با دیگر کشورها یاد می شود، دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده به تهران آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حدود یک ماه بعد از سفر حسین امیرعبداللهیان به چهار کشور حوزه خلیج فارس که عمان هم یکی از این کشورها بود، بدر البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان برای سومین بار در دولت سیزدهم به تهران آمد.

  وی عصر روز دوشنبه 26 تیر ماه برای دیدار و گفت وگو با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود وارد تهران شد و بعد از آنکه مورد استقبال وزیر امور خارجه در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه قرار گرفت، دو وزیر بر سر یک میز به گفت وگو نشستند، گفت وگویی که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید و بعد از آن هم وزرای خارجه به میان خبرنگاران آمده و به تشریح رایزنی های انجام شده پرداختند و پس از آن هم رایزنی های دو وزیر بر سر میز شام تا پاسی از شب ادامه یافت.

    عمان همواره در این سال ها نقش میانجی را در مناسبات ایران با برخی کشورها ایفا کرده که می توان به میانجیگری در خصوص مسائل موجود بین ایران و آمریکا و تبادل زندانیان با آمریکا و اروپا اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عمان با چه هدفی به تهران آمد؟

وزیر خارجه عمان با چه هدفی به تهران آمد؟