مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-14بين الملل

العربی الجدید: عزم دولت رییسی برای استفاده از فرصت های جدید در آفریقا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری العربی الجدید نزدیک به قطر نوشت: اقتصاد محور اهداف تور آفریقایی اخیر ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران بود تا فرصت های جدیدی برای تجارت و پیشرفت روابط اقتصادی ایران و آفریقا را که دهه ها خارج از محاسبات ایران باقی مانده بود، - یک رسانه عرب زبان درباره سفر اخیر رییس جمهور ایران به 3 کشور آفریقایی گفت که تهران پس از 11 سال با عزم ابراهیم رییسی به دنبال حل مشکلات ساختاری در روابط تجاری با قاره آفریقاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری العربی الجدید نزدیک به قطر نوشت: اقتصاد محور اهداف تور آفریقایی اخیر ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران بود تا فرصت های جدیدی برای تجارت و پیشرفت روابط اقتصادی ایران و آفریقا را که دهه ها خارج از محاسبات ایران باقی مانده بود، جست وجو کند.

این رسانه افزود: در مقطع کنونی رییسی با هدف غلبه بر تحریم های آمریکا که اساسا تجارت ایران را هدف گرفته می خواهد وضعیت حجم تجارت پایین کشورش با آفریقا را اصلاح کرده و چشم انداز های اقتصادی با کشور های این قاره ایجاد کند.

نویسنده با اشاره به اظهارات رییس جمهور ایران در آغاز و پایان سفر دوره ای خود به آفریقا گفت که رییسی آفریقا را سرزمین فرصت ها خوانده و بر ضرورت تبادل ظرفیت ها بین ایران و آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العربی الجدید: عزم دولت رییسی برای استفاده از فرصت های جدید در آفریقا

العربی الجدید: عزم دولت رییسی برای استفاده از فرصت های جدید در آفریقا