مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-30سياسي

صاحبخانه ها به مستأجران کم درآمد خود رحم کنند


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه وحدت و معنویت، اتحاد، برادری و برابری بین مسلمین از پیام های قرآنی است، گفت: صاحبخانه ها به مستأجر کم درآمد خود رحم کنند و رعایت وضعیت اقصادی بندگان خدا را داشته باشند.

- آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی جمعه 9 تیرماه در خطبه های نمازجمعه شهر همدان، اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید بسیار مورد دقت قوه قضاییه باشد و از رهنمودها و تأکیدات مقام معظم رهبری است، این است که برادران و عزیزانی که در دادگستری و قوه قضاییه خدمت می کنند و برای امنیت کشور و اجرای عدل گام بر می دارند، بین خود و خدای خود مراقب باشند که تقوای صددرصدی را در حقوق مردم رعایت کنند.

وی خطاب به قضات مطرح کرد: درصدد نباشید که آمار بیشتر برای مختومه شدن پرونده ها بدهید چراکه فردای قیامت به ما گفته نخواهد شد که چند صد پرونده مختومه و تحویل داده اید بلکه گفته خواهد شد در رابطه با پرونده چگونه حکم کرده اید و آیا مطابق موازین بوده است یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسوی اصفهانی ادامه داد: اگر عزیزی از قضات آخر وقت بوده و دارای کسالت و مشکل هستید و آمادگی برای دقت و سبک و سنگین کردن و مراجعه به قانون و گاهی مشورت با قضات قوی تر نیست، برای مختومه کردن پرونده عجله نداشته باشید، با خود بگویید این مقدار پرونده را می توانم انجام دهم و اگر رده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبخانه ها به مستأجران کم درآمد خود رحم کنند

صاحبخانه ها به مستأجران کم درآمد خود رحم کنند