مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-10اجتماعي

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی هلال احمر در جهت ارتقای دانش و توانایی امدادی


معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در جهت ارتقای دانش و توانایی های امدادی در جامعه تلاش می کند.

- ایسنا/اردبیل معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در جهت ارتقای دانش و توانایی های امدادی در جامعه تلاش می کند.

سعید جوادزاده 19 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این معاونت با هدف ارتقای سطح آموزش عمومی و بهبود فعالیت های امدادی خود، در سال جاری به تعداد 6 دوره تخصصی (عمومی امداد، عمومی نجات، دوره تخصصی مخابرات و ارتباطات رادیویی، دوره تربیت مربی) برای 121 نفر برگزار کرده است به طوری که در این دوره ها، شرکت کنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و فنی آشنا شده و مهارت های لازم برای انجام فعالیت های تخصصی را دریافت کرده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری این جمعیت در زمینه کمک های اولیه پایه نیز 34 دوره برای تعداد 341 نفر برگزار کرده است افزود: در این دوره ها، شرکت کنندگان با مبانی کمک های اولیه آشنا شده و مهارت های لازم برای ارائه کمک های اولیه را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی هلال احمر در جهت ارتقای دانش و توانایی امدادی

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی هلال احمر در جهت ارتقای دانش و توانایی امدادی