مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-22اقتصادي

سهم 133 میلیاردی رودان از اعتبارات تملک دارایی و قانون متوازن


فرماندار رودان از اختصاص 133 میلیارد تومان اعتبار از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و قانون متوازن از امکانات کشور به این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا سالاری بیان داشت: این اعتبارات در 20 فصل توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری، آب و فاضلاب، بهداشت، دین، مذهب، ورزش و تفریحات، امور عمومی، دفاع، حفظ نظم و امنیت عمومی، انرژی، صنعت و معدن، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، فرهنگ و هنر، رسانه، گردشگری، آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه ایی، حمایتی و توانبخشی است.

وی تصریح کرد: در این میان فصل راهداری و حمل و نقل با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان در جایگاه نخست قرار دارد و فصل راه و شهر سازی نیز با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان دوم است و فصل آب و فاضلاب نیز با 11 میلیارد تومان سوم است.

فرماندار رودان در پایان از بهسازی محور فاریاب به زیارتعلی، بهسازی و اصلاح محور جغین، احداث پل روستای ماشنگی، احداث پل روستای اسلام آباد، آبرسانی به روستاهای خراجی و قلعه کمیز، آبرسانی به روستای چاه ابراهیم، آبرسانی به جغین شمالی، احداث مرکز خدمات جامع سلامت در روستای اسلام آباد و شهر زیارتعلی، احداث اورژانس جاده ای روستای سید سلطان محمد، احداث سالن ورزشی چند منظوره روستاهای قلعه کمیز و زیارت سید سلطان محمد، احداث زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 133 میلیاردی رودان از اعتبارات تملک دارایی و قانون متوازن

سهم 133 میلیاردی رودان از اعتبارات تملک دارایی و قانون متوازن