مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-30سياسي

«امید» کلید پیشرفت کشور است


نگاه انقلابی نگاهی است که قوت ها را می بیند و امید دارد می توانیم ضعف ها را برطرف کنیم، امید کلید پیشرفت کشور است و مهمترین نقطه امیدبخش کشور جوانان هستند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: نگاه انقلابی نگاهی است که قوت ها را می بیند و امید دارد می توانیم ضعف ها را برطرف کنیم، امید کلید پیشرفت کشور است و مهمترین نقطه امیدبخش کشور جوانان هستند.

حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه قزوین که 9 تیر در مسجدالنبی(ص) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تقوا یعنی پرهیز از همه اموری که انسان را به سمت گناه می کشاند؛ اساتید اخلاق براساس آنچه از روایات گرفته اند می گویند امیرالمؤمنین می فرماید مؤمن باید ابتدا از مقدمه گناه پرهیز کند.

وی با اشاره به ایام عید غدیر بیان کرد: ما غدیر را تنها یک واقعه تاریخی نمی دانیم، درس غدیر درس امید است چراکه تا وقتی ما دنباله روی راه امیرالمؤمنین(ع) و نایب او هستیم مأیوس نخواهیم شد.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه از خدا می خواهیم ما را ناصر امیرالمؤمنین(ع) قرار دهد، تصریح کرد: عید غدیر روز ناامیدی دشمن است چون امتی که امام دارد مأیوس نیست بلکه دشمنش مأیوس است.

وی با اشاره به اهمیتی که امیرالمومنین(ع) برای فقرا قائل بودند،خاطرنشان کرد: حکومت علی(ع) حکومت پشت میزنشینی نبود و به خاطر همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امید» کلید پیشرفت کشور است

«امید» کلید پیشرفت کشور است