مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

آغاز بیست و یکمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» از میدان امام حسین(ع)


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت بیست و یکمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» از روز شنبه 24 تیر در میدان امام حسین (ع) آغاز می شود.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت بیست و یکمین رویداد فرهنگی عطر سیب از روز شنبه 24 تیر در میدان امام حسین (ع) آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: بیست و یکمین رویداد فرهنگی عطر سیب در آستانه فرا رسیدن ماه های محرم و صفر و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از 24 تا 28 تیر از ساعت 8 تا 20 در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری عطر سیب ، حمایت از هیئات مذهبی و تأمین نیازهای هیئت های عزاداری ماه محرم است که تلاش کرده ایم توجه ویژه ای به هیئت های کوچک و خانگی داشته باشیم.

خونویی با بیان اینکه بن خرید به هیئت هایی تعلق می گیرد که در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به ثبت رسیده باشند، اضافه کرد: مسئولان این هیئت ها می بایست با به همراه داشتن کارت شناسایی به نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در میدان امام حسین (ع) مراجعه کنند که پس از استعلام و اخذ تأیید نهایی از این نهاد، بن خرید خود را از نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بیست و یکمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» از میدان امام حسین(ع)

آغاز بیست و یکمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» از میدان امام حسین(ع)