مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:052023-06-22سياسي

دستگاه قضا پناهگاه امید مردم است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دستگاه قضا مرجع و پناهگاه امید مردم در احقاق حق واقعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در دیدار با مسئولان دستگاه قضا در اردبیل اظهار کرد: آنچه که از دستگاه قضا انتظار می رود عمل به قانون و اقامه عدل است تا ریشه ظلم، تبعیض و بی عدالتی در جامعه از بین برود.

وی تصریح کرد: مردم باید بیش از پیش به دستگاه قضا در اقامه عدل و صدور احکام بر اساس قوانین و مقررات امیدوار بوده و این اعتماد می تواند بزرگترین سرمایه برای دادگستری و مجموعه قضایی استان اردبیل باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در سال های اخیر شاهد کاهش اطاله دادرسی در پرونده های ورودی به مراجع قضایی بودیم که انتظار می رود همچنان این روند کاهشی ادامه پیدا کند.

آیت الله عاملی افزود: دستگاه قضا در کنار رسیدگی سریع و دقیق به پرونده های ورودی باید زمینه جلب اعتماد و رضایت سرمایه گذاران و کارآفرینان را به شایسته فراهم کند تا در سالی که مزین به مهار تورم و رشد تولید است بستر بالندگی اقتصادی جامعه فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتظار می رود با راهکارهای قانونی تسهیل گری در حوزه سرمایه گذاری به وجود آمده و در کنار آن حمایت قضایی از فعالان این حوزه به شایستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا پناهگاه امید مردم است

دستگاه قضا پناهگاه امید مردم است