مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-24اقتصادي

بازدید فرزین از غرفه بانک سپه در نمایشگاه «تلاش با برکت»


دکتر فرزین رییس کل بانک مرکزی و دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، از غرفه این بانک در نمایشگاه «تلاش با برکت» بازدید کردند.

- دکتر فرزین رییس کل بانک مرکزی و دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، از غرفه این بانک در نمایشگاه تلاش با برکت بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، نخستین جشنواره و نمایشگاه تلاش با برکت به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و در راستای تحقق شعار سال با حضور مدیران عامل بانک های کشور، تسهیل گران بنیاد برکت، مسئولان دستگاه های اجرایی کشور، خیرین و کارآفرینان برتر در محل دائمی نمایشگاه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد.

در این رویداد ملی، رییس کل بانک مرکزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت و سایر مدیران عامل بانک ها ضمن حضور در غرفه بانک سپه و بازدید از محصولات تولیدی کارآفرینان مورد حمایت این بانک، در جریان فرآیند اعطای تسهیلات و اقدامات انجام شده توسط بانک سپه در راستای حمایت از تولید و اشتغال قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرزین از غرفه بانک سپه در نمایشگاه «تلاش با برکت»

بازدید فرزین از غرفه بانک سپه در نمایشگاه «تلاش با برکت»