مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:102023-06-28سياسي

حضور در مساجد جوانان و نوجوانان ما را بیمه می کند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تعطیلات مدارس در ایام تابستان گفت: در این فرصت اوقات فراغت محصلان، مسجد باید پررنگ تر شود، چون حضور در مساجد جوانان و نوجوانان ما را بیمه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محسن اراکی در مراسم افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت مساجد استان قم که در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: مساجد را بیش از آنچه تا امروز شناخته ایم باید بشناسیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در تاریخ 1400 سال گذشته طاغوت ها همه چیز از جمله خدا، نبوت، امامت، قرآن، مسجد را در مفهوم تحریف کرده اند.

وی با اشاره به تحریفاتی که در مفهوم مسجد وارد شده است، گفت: این تحریفات جایگاه و کاربری مسجد را از آنچه که منظور اشاره بوده منحرف کرده است.

آیت الله اراکی با تأکید بر اینکه خداوند در مفهوم دینی ما فرمانروای مطلق و ناظر بر همه شئون ما است، اظهار داشت: در تعالیم اسلامی مسجد مقر فرمانروایی الهی و بیت الله است.

وی با بیان اینکه مسجد خانه تجلی و فرمانروایی خداوند است افزود: مسجد محل فرمانروا و امام مسجد کسی است که رابط بین مأمومین و فرمانروای مطلق است و لذا مساجد خانه های امام است زیرا امام حجت فرمانروایی بر روی زمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در مساجد جوانان و نوجوانان ما را بیمه می کند

حضور در مساجد جوانان و نوجوانان ما را بیمه می کند