مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-16اقتصادي

10 واحد صنعتی بوشهر در مرحله تصویب تسهیلات کاهش آلایندگی هستند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: 10 واحد صنعتی استان بوشهر در مرحله تصویب مرحله اول تسهیلات کاهش منابع آلایندگی صندوق ملی محیط زیست قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحمن مرادزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از ایجاد صندوق ملی محیط زیست، کمک به کاهش آلاینده های محیط زیستی، حفاظت از منابع طبیعی و احیا و بهره برداری پایدار از منابع پایه و محیط زیست و تنوع زیستی است.

وی افزود: با عنایت به اینکه بسیاری از صنایع مشمول آلایندگی به دلیل شرایط وضعیت تولیدی و اقتصادی قادر به رفع آلایندگی و یا کاهش آن نبوده به همین منظور به دستور ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور مقرر شد که واحدهای مشمول پس از ارزیابی در کمیته فنی ادارات کل و تصویب پروژه ها در قالب کاهش منابع آلایندگی (آب، خاک، هوا، پسماند و پساب) تسهیلاتی از طریق صندوق ملی محیط زیست به آنها اختصاص داده شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تصریح کرد: این اداره کل اقدام به ارسال 50 پروپوزال پیشنهادی به سازمان حفاظت محیط زیست کرد.

وی ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده در مرحله اول 10 واحد صنعتی در بخش های تولید سیمان، عمل و آوری و بسته بندی آبزیان، کارخانه آسفالت و کارخانه تولید آهک هیدراته جهت اخذ تسهیلات به بانک ملی مرکزی معرفی، که از این میان تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 واحد صنعتی بوشهر در مرحله تصویب تسهیلات کاهش آلایندگی هستند

10 واحد صنعتی بوشهر در مرحله تصویب تسهیلات کاهش آلایندگی هستند