مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 20:052023-06-26حوادث

انهدام باند بزرگ فیشینگ در البرز


رییس پلیس فتا استان البرز از دستگیری اعضای باند پنج نفره که به طور گسترده در سطح کشور اقدام به برداشت غیرمجاز (فیشینگ) از کاربران کرده بودند توسط پلیس البرز خبر داد.

- کرج- رییس پلیس فتا استان البرز از دستگیری اعضای باند پنج نفره که به طور گسترده در سطح کشور اقدام به برداشت غیرمجاز (فیشینگ) از کاربران کرده بودند توسط پلیس البرز خبر داد.

سرهنگ رسول جلیلیان در گفت وگو با مهر اظهار کرد: در پی شکایات متعدد شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس این استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی کارشناسان و اقدامات پیچیده پلیسی متهمان در یکی از استان های شمال غربی کشور شناسایی شدند.

وی گفت: مأموران با نیابت قضایی به استان مورد نظر اعزام و 5 نفر را دستگیر و از مخفیگاه آنها تعدادی گوشی تلفن همراه، بیش از 8 هزار و 500 قطعه اطلاعات کارت بانکی و تجهیزات رایانه ای کشف شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان با ترفند سامانه ثنا و سهام عدالت طعمه های خود را از طریق شبکه های اجتماعی داخلی شناسایی و با ورود به حساب کاربری، اقدام به خالی کردن حساب بانکی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ فیشینگ در البرز

انهدام باند بزرگ فیشینگ در البرز