مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-24اقتصادي

صنایع جذاب بورس در تابستان


مشکل اصلی این روزهای بازارسرمایه سردرگمی فعالین بورس است و به عبارتی آینده مبهمی که پیش رو است تصمیم را برای سرمایه گذاران سخت می کند و آن ها را سر دوراهی سرمایه گذاری در بازارهای موازی یا بازارسرمایه قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر تابستان گفت: بازارسرمایه در تابستان امسال رشد شارپی و یا افت خاصی را تجربه نخواهد کرد، مگر اینکه تکلیف توافقات به صورت محکم مشخص شود و برجامی مانند سال های گذشته داشته باشیم و یا اینکه عکس این موضوع اتفاق بیفتد و مذاکرات به صورت کل قطع شود که در این صورت احتمالا شاهد افزایش 10 هزار تومانی دلار خواهیم بود.

مشکل اصلی بازارسرمایه چیست؟ اشکان چهره نگار، کارشناس بازار سرمایه، در خصوص روند این روزهای بازارسرمایه بیان کرد: مشکل اصلی این روزهای بازارسرمایه سردرگمی فعالین هم به صورت مداوم منفی نیست.

ابهامات مانع از جمع بندی پول شده است او اضافه کرد: علاوه بر بازارسرمایه که آینده مبهمی دارد دیگر بازارها از جمله خودرو، مسکن، دلار و طلا نیز آینده روشنی ندارند و در نتیجه این ابهامات موجب شده تا جریان پول به جمع بندی نرسد و ندانند که به سمت کدام بازار باید حرکت کند.

به گفته عضو هیات مدیره سبدگردان نوین نگرآسیا،  مسئله مهمی که این روزها پیش روی بازارها است اما در ابهام به سر می برد بحث توافقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع جذاب بورس در تابستان

صنایع جذاب بورس در تابستان