مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 09:062023-06-23ورزشي

افشاریان: داوری فوتبال جزو سخت ترین کارهای دنیا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران و داوران فوتبال استان با حضور خداداد افشاریان رییس کمیته داوران و دانیال مرادی رییس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، رحیم درزی خلردی رییس هیأت فوتبال مازندران و دیگر مسؤولان در سالن اجتماعات دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران بابلسر برگزار شد.

این کلاس دانش افزایی با حضور غریب به 80 داور و ناظر آقا و خانم فوتبال استان مازندران طی 2روز (تئوری و تست آمادگی جسمانی) برگزار می شود و آخرین تغییرات قوانین داوری و موضوعات اساسی داوری فوتبال در این دوره مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در مراسم افتتاحیه این دوره از کلاس دانش افزایی رحیم درزی خلردی ریاست هیأت فوتبال مازندران، بیان کرد: حضور رییس کمیته و رییس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در این مراسم نشان از اهمیت داوران استان مازندران دارد و باید گفت که این مسؤولان به داشتن همچین داورانی می بالند.

وی گفت: داوری یکی از سخت ترین کارهای فوتبال است که هر کسی توان آن را ندارد و افرادی خاص می توانند در این حرفه موفق باشند، پس باید با تمام توان و بالا بردن سطح دانش داوری به موفقیت خودتان کمک کنید و مطمئن باشید که هیأت فوتبال مازندران هم با تمامی ظرفیت ها از داوران خود حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاریان: داوری فوتبال جزو سخت ترین کارهای دنیا است

افشاریان: داوری فوتبال جزو سخت ترین کارهای دنیا است