مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-12اجتماعي

ترافیک در مسیرهای ورودی شمال


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک در محورهای ورودی شمال، گفت: محدودیت های ترافیکی پایان هفته طی روزهای پنج شنبه و جمعه در جاده های شمال اعمال می شود.

- یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بارش باران محورهای شمال را لغزنده کرد.

وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات ولی آباد کندوان، افزود: درحال حاضر در جاده های شرقی استان شاهد بارش باران هستیم.

رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال، بیان کرد: درحال حاضر در محدوده تکاور و آب اسک محورهای هراز شاهد ترافیکی پرحجم و در محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه شاهد ترافیکی عادی در مسیر های ورودی شمال هستیم.

جهان تاب با اعلام اینکه معمولا از روزهای چهارشنبه بحث اعمال محدوویت های ترافیکی پایان هفته را در جاده های شمال خواهیم داشت، تصریح کرد: امروز بحث اعمال ممنوعیت کامیون و کامیونت در محور هراز اجرا نشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای محدودیت های ترافیکی پایان هفته را برای فردا در جاده های شمال خواهیم داشت، اظهار کرد: بر این اساس ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز و همچنین اعمال محدودیت یک طرفه در محورهای هراز و کندوان البته باتوجه به ترافیک سنگین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در مسیرهای ورودی شمال

ترافیک در مسیرهای ورودی شمال