مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-13اقتصادي

رکورد شکنی تاریخی مصرف برق در کشور


توسعه زنجیره متانول نیازمند حمایت دولت، میزان مصرف آب در تهران هشدار آمیز شد، و قطعی برق 68 اداره پرمصرف در پایتخت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، توسعه زنجیره متانول نیازمند حمایت دولت، میزان مصرف آب در تهران هشدار آمیز شد، رکورد تاریخی مصرف برق کشور این هفته شکسته می شود و قطعی برق 68 اداره پرمصرف در پایتخت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

تولید نفت فلات قاره 10 هزار بشکه افزایش می یابد علیرضا مهدی زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: روند ساخت این سکوها در حال حاضر نزدیک به 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نیمه دوم سال جاری در محل مورد نظر نصب خواهد شد.

همچنین با نصب عرشه سکوهای A20 و A21 میدان ابوذر در نیمه دوم سال جاری، تولید نفت این شرکت حدود 10 هزار بشکه در روز افزایش پیدا می کند.

میزان مصرف آب در تهران هشدار آمیز شد شرکت آب و فاضلاب استان تهران، طی اطلاعیه ای اعلام کرد، میزان مصرف آب در شهر تهران به طور چشمگیری افزایش یافته است که ادامه این روند، پایداری شبکه توزیع آب را تحت تأثیر قرار می دهد.

در روزهای اخیر مصرف آب در شهر تهران به رقم سه میلیارد و 700 میلیون لیتر در هر شبانه روز رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد شکنی تاریخی مصرف برق در کشور

رکورد شکنی تاریخی مصرف برق در کشور