مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 23:352023-07-13سياسي

اجتماع بانوان فاطمی و زینبی در هرمز


به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجتماع بانوان فاطمی و زینبی در هرمز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز گفت: نقش عفاف و حجاب در سلامت جامعه بسیار تاثیر دارد و مهم ترین مسئله در کاهش آسیب های اجتماعی موضوع رعایت عفاف و حجاب است.

سرگرد پاسدار حجت الله سالاری با اشاره به اهمیت این مسئله در جامعه اسلامی اظهار کرد: امروز مهم ترین مسائل بوجود آمده از موضوع آسیب های اجتماعی مسأله عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی است و نقش حجاب و عفاف در سلامت جامعه و خانواده بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی به نقش زن مسلمان در مکتب مترقی اسلام و جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: موضوع حجاب و عفاف بیانگر پذیرفتن نقش زن در جامعه اسلامی است و زن مهم ترین نقش تربیتی را در جامعه اسلامی و خانواده دارد که موضوع حجاب و عفاف تاثیر مستقیم در کاهش و رفع آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز، هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج زندگی عفیفانه در جامعه و مقابله با هجمه های دشمن عنوان کرد.

سرگرد سالاری، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را جز ضرورت های جامعه دانست و افزود: به واسطه عفاف و حجاب می توان دیوار ایمن برای حفظ نسل جدید ایجاد و از توطئه افکنی دشمنان جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بانوان فاطمی و زینبی در هرمز

اجتماع بانوان فاطمی و زینبی در هرمز