مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-23سياسي

1.5 میلیون نفر با سامانه 190 وزارت بهداشت تماس گرفتند


مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: در سال 1401 بالغ بر یک میلیون و 500 هزار نفر با سامانه 190 وزارت بهداشت تماس گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا رحیم نیا، در حاشیه برگزاری نخستین اجلاس مدیران و رؤسای دفاتر و ادارات بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سالن شهید سلیمانی ستاد مرکزی، اظهار داشت: مهم ترین وظیفه اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، ارزیابی عملکرد افرادی هستند که به عنوان مدیر در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور و سازمان های وابسته فعالیت می کنند.

وی افزود: در همین راستا قبلاً فرم خاصی برای ارزشیابی وجود نداشت اما از زمان شروع به کار وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، فرم ارزشیابی آماده و شاخص هایی تدوین شد و بر اساس این شاخص ها ارزیابی رؤسای دانشگاه ها و معاونین ستادی صورت می گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تاکید دارد: تا ارزشیابی از مدیران صورت نگیرد نمی توان متوجه شد که عملکردها به چه صورت است و پس از ارزشیابی، ارزیابی نقاط قوت و ضعف مدیران مشخص و تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.5 میلیون نفر با سامانه 190 وزارت بهداشت تماس گرفتند

1.5 میلیون نفر با سامانه 190 وزارت بهداشت تماس گرفتند