مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-25اقتصادي

35 درصد مشترکان اردستان الگوی مصرف آب را رعایت نمی کنند


سرپرست اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: مصرف استاندارد آب برای هر فرد 150 لیتر در شبانه روز است که این رقم در شهرستان اردستان تا 203 لیتر می رسد و به عبارتی 35 درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت نمی کنند.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: مصرف استاندارد آب برای هر فرد 150 لیتر در شبانه روز است که این رقم در شهرستان اردستان تا 203 لیتر می رسد و به عبارتی 35 درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت نمی کنند.

علی عباسی، امروز(یکشنبه،4 تیرماه) در نشست خبری هفته صرفه جویی مصرف آب، اظهار کرد: با توجه به آماری که از میزان مصرف آب در شهرستان اردستان داریم، میزان مصرف آب متناسب با یک منطقه کویری که آب مورد نیاز با خط انتقال تأمین می شود نیست و مصرف آب مشترکان در این شهرستان بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه مشترکان آب در شهرستان اردستان مدیریت مصرف را رعایت نمی کنند که نشان دهنده این است که سال های گذشته در موضوع فرهنگ سازی و آگاه سازی در این بخش کار نشده است، افزود: به طور متوسط سالانه حدود شش میلیون مترمکعب و ثانیه ای 200 لیتر تولید آب در اردستان انجام می شود که این مقدار در برخی از فصول سال به 250 لیتر بر ثانیه افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد مشترکان اردستان الگوی مصرف آب را رعایت نمی کنند

35 درصد مشترکان اردستان الگوی مصرف آب را رعایت نمی کنند