مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-23سياسي

سرمایه گذاران فرصت های سرمایه گذاری فارس را از دست ندهد


فرصت های سرمایه گذاری خوبی در استان فارس وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری در این طرح ها به پیشرفت جامعه کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز شیراز بیان کرد: دادگستری استان فارس یکی از بزرگ ترین شعبه های قضایی کشور را در اختیار داشته و فعالیت 49 حوزه قضایی در استان فارس عاملی برای ایجاد امنیت پایدار در استان است.

وی ادامه داد: مهم ترین موضوعی که در دادگستری استان فارس حائز اهمیت است، بحث فراهم شدن شرایط برای امنیت پایدار در استان است از اینرو در تلاش هستیم تا ریسک سرمایه گذاری نیز با تأمین امنیت جامعه کاهش چشمگیری در فارس داشته باشد.

به گفته رییس کل دادگستری فارس، تمام مراحل قضایی پرونده شاه چراغ (ع) تمام شده و رسیدگی به این پرونده یک مطالبه مردمی است تا عوامل این حادثه و کسانی که در این حادثه کوتاهی کردند به جزای اعمال جنایت کارانه خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با فساد با هیچ گروه و فردی تعارف نداریم و با کسانی فساد را در جامعه ترویج می دهند به شدت برخورد می شود؛ دادگستری فارس مقابل فساد ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران فرصت های سرمایه گذاری فارس را از دست ندهد

سرمایه گذاران فرصت های سرمایه گذاری فارس را از دست ندهد