مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-13سياسي

کارگروه زنان اجلاسیه شهدای میامی تشکیل شد


فرماندار میامی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای شهرستان دارای کارگروه های مختلفی است که زنان و خانواده در زمره آنها خواهد بود، گفت:توجه به مسئله حجاب مهمترین رویکرد این کارگروه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست مشورتی اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی میامی به میزبانی فرمانداری، از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان به مثابه مهمترین رویداد فرهنگی سال یاد کرد و بیان داشت: میامی نخستین شهرستان است که میزبان اجلاسیه های شهرستانی شهدای استان سمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای شهرستان دارای کارگروه های مختلفی است که زنان و خانواده در زمره آنها است، گفت: توجه به مسئله حجاب و عفاف، سیره شهدا، استخراج موضوعات راهبردی حجاب و وصیت نامه شهدا و اجرای برنامه های فرهنگی با مشارکت بانوان مهمترین رویکرد این کارگروه خواهد بود.

فرماندار میامی با بیان اینکه دهیاری ها و بخشداری ها با کارگروه های اجلاسیه شهدای شهرستان همکاری لازم را داشته باشند، ابراز کرد: اجلاسیه شهدای شهرستان میامی روزهای سی و یکم مردادماه، اول و دوم شهریورماه 1402 برگزار خواهد شد و برنامه های خوبی به خصوص در زمینه تبیین سیره شهدا پیشنهاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه زنان اجلاسیه شهدای میامی تشکیل شد

کارگروه زنان اجلاسیه شهدای میامی تشکیل شد