مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-03ورزشي

رشد کیفی و کمی برنامه های عید سعید غدیر در قم


دبیر ستاد دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید سعید غدیر استان قم گفت: امسال برگزاری جشن های امامت و ولایت در بوستان های سطح شهر 100 در صد افزایش داشته است.

- ایسنا/قم دبیر ستاد دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید سعید غدیر استان قم گفت: امسال برگزاری جشن های امامت و ولایت در بوستان های سطح شهر 100 در صد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد امروز در نشست خبری بزرگداشت عید سعید غدیر استان قم با موضوع تبیین و تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه های این دهه از عید قربان آغاز شد و تا روز مباهله ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: فضاسازی شهر و آذین بندی شهر از مواردی است که به تدریج تا عید غدیر ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این فضاسازی توسط مردم و شهرداری دنبال می شود، مطرح کرد: در بیش از 50 نقطه شهر در شب عید غدیر شاهد نورافشانی خواهیم بود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه دو پویش در این ایام با محوریت ارادت به امیرالمؤمنین(ع) دنبال خواهد شد، عنوان کرد: پایان برنامه های عید غدیر نیز حرکت کاروان شادی به سمت مسجد مقدس جمکران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد کیفی و کمی برنامه های عید سعید غدیر در قم

رشد کیفی و کمی برنامه های عید سعید غدیر در قم