مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-22اقتصادي

شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی کالابرگ الکترونیکی کاهش یافت


معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: در مرحله جدید اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره مندی از افزایش اعتبار براساس میزان تورم کالاهای اساسی، - خرید حداقل حداقل 200هزار تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خرداد اعلام شد یارانه سه دهک اول به میزان 20 درصد افزایش می یابد.

بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی وزارت کار و تعاون، شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی، خرید بیش از 80 درصد یارانه 400 هزار تومانی، معادل 320 هزار تومان به ازای هر نفر است.

همچنین خانوارها می توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، این طرح برای همه مشمولان اختیاری است.

کالاهای مشمول خرید کالابرگ الکترونیکی شیر کم چرب بطری، پنیر، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، 11 قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیک است.

ابتدای امر 8 فروشگاه زنجیره ای بزرگ در این طرح مشارکت داشته و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان، بارکد خوان نصب می شود تا دسترسی و امکان بهره مندی عموم مردم از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

در ادامه برای سهولت در استفاده از یارانه وزارت تعاون تغییراتی را اعمال کرده و سقف خرید از کالابرگ الکترونیکی را کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی کالابرگ الکترونیکی کاهش یافت

شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی کالابرگ الکترونیکی کاهش یافت