مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-11فرهنگي

جشنواره بین المللی فیلم «حوا» افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز 20 تیرماه، مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم «حوا» در سینما فرهنگ تهران و با اکران فیلم سینمایی «درآغوش درخت» برگزار شد.

- نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا ، با اکران فیلم سینمایی در آغوش درخت در سینما فرهنگ تهران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز 20 تیرماه، مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در سینما فرهنگ تهران و با اکران فیلم سینمایی درآغوش درخت برگزار شد.

مهدیه سادات محور دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در مراسم افتتاحیه بیان کرد: ما پای خانواده ایستاده ایم، در نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا و در این محفل صمیمانه و با حضور ارزشمند شما جایگاه بلند مرتبه مادران و زنانی را ارج می نهیم که فداکاری را نه تنها معنا کرده که همچون بذری برای رشد و بالندگی نهاد خانواده و جامعه ایرانی اسلامی مان پرورنده اند.

وی افزود: نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا امروز با نمایش 12 فیلم بلند سینمایی، 10 مستند و 15 فیلم کوتاه داستانی در بخش ملی و 35 فیلم در بخش بین الملل افتتاح می شود.

دبیر جشنواره در ادامه بیان کرد: این رویداد به جهت اهمیت نمایش جایگاه زن و نقش تاثیرگذار خانواده و لزوم بازنمایی آن در مدیوم سینما برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی فیلم «حوا» افتتاح شد

جشنواره بین المللی فیلم «حوا» افتتاح شد